Monday, June 28, 2010

TeRuS TaBaH,,

Sebelum itu,,ingin aku tegaskan,,tujuan aku mencoret di blog ini,,bukanlah niatku untuk menangih simpati dari sesiapa,,terutama Mr M,,aku hanya ingin meluahkan dan berkongsi kisah bersama sesiapa yang membaca blog ini..
Berbalik kepada ceritera lukaku,,Terlalu banyak sebenarnya yang berlaku antara aku dan Mr M,,namun tak tertulis di blog ini,,ya,,aku akui,,aku juga ada silapnya,,namun adilkah aku diperlakukan seperti manusia yang tak punya perasaan??Aku kadang-kadang tak mengerti kenapa rasa cinta dan sayangku pada Mr M masih kukuh walaupun aku sering disakiti,,dilukai tanpa diubati..Dan,,setelah sekian lama aku bertahan,,aku memanjatkan doa kepada tuhan,,supaya dibuang rasa cinta dan sayangku terhadap Mr M sekiranya Mr M bukanlah jodohku.. Bukan kerana aku sudah benci terhadap Mr M,,tetapi kerana aku tak mampu lagi hidup dalam kesakitan..Sungguh,,aku masih cinta dan sayang pada Mr M..

No comments:

Post a Comment