Monday, June 28, 2010

SeMaKin TeRtEkAn,,

Semenjak kejadian itu,,aku semakin takut untuk mempercayai Mr M..Aku cemburu,,ya,,aku akui,,memang aku seorang yang begitu kuat cemburu,,tetapi kali ini,,aku yakin,,cemburu aku bukan cemburu buta.. Aku taku sekali kehilangan Mr M,,dan aku lebih takut kalau kehilangan Mr M adalah kerana dirampas orang lain..Seperti yang aku katakan,,dalam hubungan cinta,,aku cukup pantang ada orang ketiga..Setelah hampir kepada hari keputusan peperiksaan akan keluar,,aku berhenti kerja dan pulang ke kampung bersama Mr M..Dan,,bila berada di kampung,,setiap malam,,tidurku semakin tidak lena,,kerana aku cukup pasti Mr M akan berSMS dengan FA,,namun,,bila aku bertanyakan pada Mr M,,sekali pun dia tidak mengakuinya..Tapi,,sepandai-pandai tupai melompat,,akhirnya jatuh ke tanah juga,,bila kami berSMS di tengah malam,,banyak kali Mr M tersilap menghantar SMS kepadaku..SMS yang sepatutnya sampai kepada FA sampai ke tanganku..Mungkin tuhan mahu menunjukkan padaku..Dan aku cukup pasti ketika itu,,Mr M sudah tidak lagi menyayangiku..Setiap malam yang sepatutnya dihiasi mimpi-mimpi indah bertukar menjadi malam yang dihuni igauan-igauan ngeri..Aku seolah-olah hilang pertimbangan,,setiap malam hanya air mata yang menemani aku sehingga aku terlena ditemani hati yang lara..Dan,,hariku juga dimulakan dengan sisa-sisa tangisan semalam..Setiap pagi,,mataku bengkak,,sembab,,namun itu hanya apa yang dapat dilihat dari luaran,,hati??tak siapa dapat melihatnya,,betapa hancur,,luluhnya hatiku mengenangkan kekasih hati yang semakin menjauh..Segala egoku aku ketepikan demi Mr M,,namun,,dia tetap tidak memahami..

No comments:

Post a Comment