Tuesday, October 26, 2010

KeMbaLi BeRtAuT??

Aku tak tahu kenapa aku harus kembali kepada Mr. M,,setelah aku dikecewakan,,aku masih mampu menerima dia buat kali yang ntah ke berapa kali..Ya,,sudah terlalu banyak dia memutuskan hubungan kami dan seterusnya menyambungnya kembali..Mungkin aku bodoh,,mungkin juga kerana cinta..Selepas kejadian aku memutuskan hubungan dengan Mr.M,,dia kembali memujuk aku dan ingin kembali kepadaku,,dan seperti biasa,,aku terlalu menyayanginya dan menerima dengan harapn dia akan berubah dan memahamiku,namun aku hampa lagi,,setelah kami bersama semula,,tak lama selepas itu,,dia mula dengan perangai lamanya..Aku kembali tertekan dengan perangainya..Hubungan kami kali ini tidak lama dan kami putus!!Itulah keputusan yang sepatutnya diambil dalam kiraan aku..Aku sudah nekad,,aku hanya mahu dia berubah,,tapi dia tak pernah mahu berubah dari perangainya yang sememangnya ego itu..

2 comments:

  1. better tolak balik cinta dia..dia mcm snaje je putus smbung.

    ReplyDelete
  2. thanks sebab bg respond pada blog ni,,=) Masa tu sebab sayang,,mata dah jadi buta,,sanggup terima walau sakit..

    ReplyDelete